молоко, здоров'я, серцеві захворювання, напій
Вчені назвали напій, що знижує ризик серцевих захворювань

 

Англійські вчені з Редінського університету з'ясували, що один стакан молока в день істотно допомагає знизити ризик розвитку серцевих захворювань.

Про це повідомляє Express, пише glavcom.ua.

Вчені вивчили інформацію про стан здоров'я двох мільйонів британців і американців. Дослідникам вдалося виявити, що ті, хто часто п'є молоко знижують ризик розвитку ішемічної хвороби серця на 14%.

«Ми виявили, що серед учасників з генетичною варіацією, яку ми пов'язували з більш високим споживанням молока, у них був вищий індекс маси тіла і підвищена кількість жиру. Але, що важливо, у них був нижчий рівень хорошого і поганого холестерину», — підкреслив професор нутрігенетікі і нутрігеномікі в Університеті Редінга Вимал Карань.

Він зазначив, що хоча ожиріння і впливає на метаболізм організму, до сих пір не існує доказів, що вживання молока пов'язано з розвитком діабету.

comments powered by Disqus

Останні додані

12 черв. 2026 р., 12:10:00

  Кабмін оновлює план Ukraine Facility для синхронізації з вимогами ЄС

12 черв. 2026 р., 11:35:00

  Приймання заявок на програму ФАО з підтримки фермерів продовжено

12 черв. 2026 р., 10:55:00

  Потужна дискова борона для найкращого дискування TERRADISC HT 12 000 від Pöttinger

12 черв. 2026 р., 09:40:00

  Україна активізувала імпорт субпродуктів ВРХ і свиней

12 черв. 2026 р., 09:00:00

  Органічна продукція: як працює система контролю в Україні

11 черв. 2026 р., 12:00:00

  Обсяги забою ВРХ за 4 місяці зросли на 9,9%

11 черв. 2026 р., 11:30:00

  Дроном по дитячому набілу: наслідки російської атаки на «Яготинське для дітей»

11 черв. 2026 р., 10:55:00

  Висока молочна продуктивність — біомаркер здоров’я