молоко, соя
Вчені заявили про смертельну небезпеку соєвого молока для маленьких дітей

 

Французькі вчені з'ясували, що соєве молоко заважає розвитку немовлят і може бути смертельно небезпечним. Дослідження було проведено в зв'язку з випадками, коли матері переводять своїх новонароджених дітей на рослинне харчування.

За словами вчених, таке харчування доводить малюків до виснаження. Незважаючи на велику кількість кальцію в соєвому молоці, воно не може дати дітям достатньої кількості необхідних для розвитку організму елементів.

«Малюкові недостатньо вживання одного виду рослинного білка», — прокоментувала дослідження педіатр Боткінської лікарні Світлана Закрій.

За її словами, таке харчування може привести до алергії, виникненню рахіту, проблемам із зубами, кістками і волоссям.

Після цього дослідження активісти задумалися про ініціативу законодавчо заборонити матерям переводити немовлят на рослинне харчування, уточнюють журналісти.

dairynews.ru

comments powered by Disqus

Останні додані

11 серп. 2026 р., 11:25:00

  Покращення молочної продуктивності з першого дня життя

11 серп. 2026 р., 10:50:00

  Виконати все за один прохід — TERRIA з внесенням добрив та AMICO F від Pöttinger

11 серп. 2026 р., 10:20:00

  Зупинка портів: скільки зернових компаній витримають сезон без експорту

11 серп. 2026 р., 09:35:00

  Державний сертифікат з благополуччя тварин за досвідом роботи: що важливо знати

10 серп. 2026 р., 12:05:00

  У І півріччі імпорт агропродукції в Україну збільшився на 8%

10 серп. 2026 р., 11:30:00

  Британські фермери збільшують продажі через автомати самообслуговування

10 серп. 2026 р., 10:55:00

  Життя стада починається з умов народження теляти

10 серп. 2026 р., 10:25:00

  У серпні українські аграрії зіткнуться з високими цінами та дефіцитом добрив