кефір, лікування кефіром, кефір від гіпертонії
Блог Milk-юашки: Кефір допомагає боротися з гіпертонією — свіже дослідження

 

Споживання кефіру позитивно впливає на зв'язок кишечника і мозку, що має вирішальне значення для поліпшення стану при гіпертонії —  кисломолочний напій допомагає боротися з підвищенням тиску. Це було встановлено дослідженням, проведеним командою вчених із США і Бразилії.

Фахівці Обернського університету та Університетського центру Віла-Велья провели експерименти на щурах, які страждали від підвищеного кров'яного тиску, і зробили висновок, що питво кефіру при гіпертонії допомагає поліпшити стан судинної системи, домогтися зниження показників артеріального тиску.

Тварини були поділені на три групи. Першу і другу становили гризуни-гіпертоніки, але кефір отримували тільки щури однієї команди. Третя група складалася з повністю здорових особин, які не отримували напій.

Через дев'ять тижнів тварини, які вживали кефір, продемонстрували зниження показників тиску, а також відновлення бар'єрної функції кишечника. Було встановлено, що у них нормалізувався баланс чотирьох різних бактерій, завдяки чому активізувалося вироблення життєво важливої для нормальної роботи нервової системи ферменту. Дані процеси поєднувалися з поліпшенням артеріального тиску.

Вчені відзначають, що кишечник і мозок є двома найважливішими системами організму, між якими існує зв'язок. Якщо вона функціонує правильно, процеси в організмі гармонізуються, тиск підтримується на здоровому рівні. За словами дослідників, кефір підтримує нормальний режим такого зв'язку за рахунок впливу пробіотиків, своєю здатністю знижувати рівень холестерину, покращувати фізіологічні механізми контролю цукру в крові.

medikforum

comments powered by Disqus

Останні додані

10 серп. 2026 р., 12:05:00

  У І півріччі імпорт агропродукції в Україну збільшився на 8%

10 серп. 2026 р., 11:30:00

  Британські фермери збільшують продажі через автомати самообслуговування

10 серп. 2026 р., 10:55:00

  Життя стада починається з умов народження теляти

10 серп. 2026 р., 10:25:00

  У серпні українські аграрії зіткнуться з високими цінами та дефіцитом добрив

10 серп. 2026 р., 09:40:00

  Більше коштів на посівну та жнива за програмою «Доступні кредити 5-7-9%»

10 серп. 2026 р., 09:00:00

  Світові ціни на молочну продукцію знизились — ФАО

7 серп. 2026 р., 12:05:00

  Екстрений пакет підтримки аграріїв складе 80 млрд грн

7 серп. 2026 р., 11:30:00

  Вміст жиру в молоці і тепловий стрес: як уникнути проблеми